Procedury stosowane w Hotelu Willa Złota w zakresie zapobiegania i ograniczenia rozprzestrzeniania się COVID-19

Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego, w związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu hotelu. Przebywanie Gości w Hotelu w częściach wspólnych zgodnie z najnowszym rozporządzeniem - wyłącznie w maseczkach. Maseczki nie obowiązują w lesie oraz na plaży.

Hotel

  1. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w Hotelu osób tam nie zakwaterowanych.
  2. Recepcja okresowo pracuje zdalnie, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. +48 606 117 672.
  3. Hotel wprowadza dezynfekcje powierzchni lady recepcyjnej każdorazowo po każdym Gościu.
  4. W hotelu lada recepcji osłonięta jest ochronną osłoną.
  5. Odbywa się regularna dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.).
  6. Czas pobytu gościa przy recepcji zostaje ograniczony do niezbędnego minimum.
  7. Karty pokojowe (przy wydawaniu i przyjmowaniu) i terminal płatniczy podlegają każdorazowej dezynfekcji po użyciu.
  8. Wprowadza się zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy gośćmi w kolejce do min. 1,5 m.
  9. Hotel zapewnia płyn do dezynfekcji rąk dla gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym.
  10. Przy wejściu do hotelu znajduje się mata dezynfekująca.
  11. Recepcja jest wietrzona i dezynfekowana przez urządzenie sterylizator z lampą UVC zapewniającą oczyszczanie powietrza z mikroorganizmów (bakterii, wirusów, pleśni).
  12. Sala zabaw jest wyłączona z użytkowania.
  13. Hotel zapewnia dezynfekcję rowerów hotelowych udostępnianych gościom po każdym ich użyciu.
  14. W windzie może znajdować się tylko 1 osoba lub więcej jeżeli zamieszkują wspólnie w tym samym pokoju.
  15. Przed wejściem do windy znajduje się płyn antybakteryjny do odkażania rąk.
  16. Hotel wprowadza dezynfekcję, nie rzadziej niż co godzinę, windy hotelowej, korytarzy hotelowych, toalet ogólnodostępnych znajdujących się w hotelu oraz innych powierzchni ogólnodostępnych – klamek, blatów, poręczy, uchwytów, włączników światła etc.
  17. Na każdym piętrze znajdują się śmietniki przeznaczone wyłącznie na zużyte rękawiczki jednorazowe i maseczki.
  18. W przypadku stanu podgorączkowego lub innych jakichkolwiek objawów chorobowych hotel odmawia zakwaterowania.

Pokój hotelowy

  1. Hotel stosuje dezynfekcję: preparatami biobójczymi, sterylizatorem powietrza UVC oraz urządzeniem parowym (temp. 100 stopni Celsjusza).
  2. Hotel zapewnia skrupulatną dezynfekcję z użyciem preparatów biobójczych - urządzeń, pilotów od TV, klamek, mebli, armatury łazienkowej i wietrzenie pokoju hotelowego, przed zakwaterowaniem kolejnych gości.
  3. Sprzątanie pokoju podczas pobytu zostaje ograniczone i odbywa się wyłącznie na życzenia Gościa.
  4. Hotel zapewnia udostępnienie, na żądanie w pokoju hotelowym środka dezynfekującego dla Gości.
  5. Instrukcje mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczki, zakładania i zdejmowania rękawiczek wg zaleceńGłównego Inspektoratu Sanitarnego – znajdują się w każdym pokoju.
  6. Pościel jest prana i dostarczana przez firmę zewnętrzną w reżimie sanitarnym.

Pomieszczenia strefy SPA

  1. Pomieszczenia strefy SPA zostają wyłączone z użytkowania.

Restauracja Tawerna Złota

  1. Posiłki wydawane są wyłącznie do pokoi lub na wynos.

Procedury dotyczące postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia wirusem COVID-19 na terenie hotelu

  1. 27. Bezzwłoczne, telefoniczne zgłoszenie przypadku osoby, u której występują objawy chorobowe mogące świadczyć o zakażeniu - do personelu Hotelu, który niezwłocznie powiadamia stację sanitarno-epidemiologiczną w Pucku.
  2. Ustalenie listy osób przebywających w tym samym czasie w hotelu i stosowanie się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego odnośnie dalszego postępowania.
  3.  Skrupulatna dezynfekcja przestrzeni, w której przebywał zarażony gość/pracownik/dostawca.
  4. W przypadku objęcia obiektu kwarantanną bezwzględne pozostanie w pokoju hotelowym wraz z osobami wspólnie zamieszkującymi do czasu odwołania kwarantanny.
  5. W przypadku objęcia obiektu kwarantanną wprowadza się stosowanie do poleceń personelu obiektu.

WAŻNE! Działa infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia 800 190 590, gdzie można uzyskać informacje dotyczące postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. Hotel Willa Złota, Recepcja tel. +48 503 155 813

Nasi Drodzy Goście, w tym szczególnym czasie prosimy Was o współpracę i wyrozumiałość. Dziękujemy, że jesteście z nami.

Oferty

Zobacz wszystkie oferty


Oficjalna strona
Rezerwuj bezpośrednio

SPA & WELLNESS
poznaj paletę zabiegów
w Amber Spa

RESTAURACJA
TAWERNA ZŁOTA
nadmorskie pyszności

UROKLIWA OKOLICA
piaszczysta plaża, błękit morza...