Procedury stosowane w Hotelu Willa Złota w zakresie zapobiegania i ograniczenia rozprzestrzeniania się COVID-19
Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego, w związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu hotelu. Przebywanie Gości w Hotelu w częściach wspólnych zgodnie z najnowszym rozporządzeniem - wyłącznie w maseczkach. Maseczki nie obowiązują w lesie oraz na plaży.
Hotel
- Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w Hotelu osób tam nie zakwaterowanych.
- Recepcja okresowo pracuje zdalnie, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. +48 606 117 672.
- Hotel wprowadza dezynfekcje powierzchni lady recepcyjnej każdorazowo po każdym Gościu.
- W hotelu lada recepcji osłonięta jest ochronną osłoną.
- Odbywa się regularna dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.).
- Czas pobytu gościa przy recepcji zostaje ograniczony do niezbędnego minimum.
- Karty pokojowe (przy wydawaniu i przyjmowaniu) i terminal płatniczy podlegają każdorazowej dezynfekcji po użyciu.
- Wprowadza się zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy gośćmi w kolejce do min. 1,5 m.
- Hotel zapewnia płyn do dezynfekcji rąk dla gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym.
- Przy wejściu do hotelu znajduje się mata dezynfekująca.
- Recepcja jest wietrzona i dezynfekowana przez urządzenie sterylizator z lampą UVC zapewniającą oczyszczanie powietrza z mikroorganizmów (bakterii, wirusów, pleśni).
- Sala zabaw jest wyłączona z użytkowania.
- Hotel zapewnia dezynfekcję rowerów hotelowych udostępnianych gościom po każdym ich użyciu.
- W windzie może znajdować się tylko 1 osoba lub więcej jeżeli zamieszkują wspólnie w tym samym pokoju.
- Przed wejściem do windy znajduje się płyn antybakteryjny do odkażania rąk.
- Hotel wprowadza dezynfekcję, nie rzadziej niż co godzinę, windy hotelowej, korytarzy hotelowych, toalet ogólnodostępnych znajdujących się w hotelu oraz innych powierzchni ogólnodostępnych – klamek, blatów, poręczy, uchwytów, włączników światła etc.
- Na każdym piętrze znajdują się śmietniki przeznaczone wyłącznie na zużyte rękawiczki jednorazowe i maseczki.
- W przypadku stanu podgorączkowego lub innych jakichkolwiek objawów chorobowych hotel odmawia zakwaterowania.
Pokój hotelowy
- Hotel stosuje dezynfekcję: preparatami biobójczymi, sterylizatorem powietrza UVC oraz urządzeniem parowym (temp. 100 stopni Celsjusza).
- Hotel zapewnia skrupulatną dezynfekcję z użyciem preparatów biobójczych - urządzeń, pilotów od TV, klamek, mebli, armatury łazienkowej i wietrzenie pokoju hotelowego, przed zakwaterowaniem kolejnych gości.
- Sprzątanie pokoju podczas pobytu zostaje ograniczone i odbywa się wyłącznie na życzenia Gościa.
- Hotel zapewnia udostępnienie, na żądanie w pokoju hotelowym środka dezynfekującego dla Gości.
- Instrukcje mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczki, zakładania i zdejmowania rękawiczek wg zaleceńGłównego Inspektoratu Sanitarnego – znajdują się w każdym pokoju.
- Pościel jest prana i dostarczana przez firmę zewnętrzną w reżimie sanitarnym.
Pomieszczenia strefy SPA
- Pomieszczenia strefy SPA zostają wyłączone z użytkowania.
Restauracja Tawerna Złota
- Posiłki wydawane są wyłącznie do pokoi lub na wynos.
Procedury dotyczące postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia wirusem COVID-19 na terenie hotelu
- 27. Bezzwłoczne, telefoniczne zgłoszenie przypadku osoby, u której występują objawy chorobowe mogące świadczyć o zakażeniu - do personelu Hotelu, który niezwłocznie powiadamia stację sanitarno-epidemiologiczną w Pucku.
- Ustalenie listy osób przebywających w tym samym czasie w hotelu i stosowanie się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego odnośnie dalszego postępowania.
- Skrupulatna dezynfekcja przestrzeni, w której przebywał zarażony gość/pracownik/dostawca.
- W przypadku objęcia obiektu kwarantanną bezwzględne pozostanie w pokoju hotelowym wraz z osobami wspólnie zamieszkującymi do czasu odwołania kwarantanny.
- W przypadku objęcia obiektu kwarantanną wprowadza się stosowanie do poleceń personelu obiektu.
WAŻNE! Działa infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia 800 190 590, gdzie można uzyskać informacje dotyczące postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. Hotel Willa Złota, Recepcja tel. +48 503 155 813
Nasi Drodzy Goście, w tym szczególnym czasie prosimy Was o współpracę i wyrozumiałość. Dziękujemy, że jesteście z nami.
Oficjalna strona
Rezerwuj bezpośrednio
SPA & WELLNESS
poznaj paletę zabiegów
w Amber Spa
RESTAURACJA
TAWERNA ZŁOTA
nadmorskie pyszności
UROKLIWA OKOLICA
piaszczysta plaża, błękit morza...